Alternative | Drum & Bass | Dubstep | Electronic | Film- / Játékzene | House | Metal | Pop | Rap | Rock | Trance | Egyéb

Sound the Alarm - Suffocating

 2010.05.07. 00:07

Az együttest '99-ben alapította Cody Jancovic, Brian Chiusano, Colin Ellis és Rick Stephans. Ekkor még mindössze 12 évesek voltak és kedvenceik dalait játszották Sleepwell név alatt.

In the beginning it was worth this
We do the worst to feel complete
Passing standards others meet
(What we do best)
Now perfect endings make you anxious
Heavy head, a colder sweat
Leaving nothing here, nothing to regret

Why am I still suffocating
Constantly devastated just to stay alive
Why am I still suffocating
Constantly devastated just to stay alive

I miss the old days that we murdered
They're so far gone, out of reach
Watch 'em fade with summer's heat
(Well it goes like this)
Without a break from this distraction
I need a change, a different scene
A new approach to coming clean

Why am I still suffocating
Constantly devastated just to stay alive
Why am I still suffocating
Constantly devastated just to stay alive

Still searching for a back door out of here
Reassured that old friends will reappear
Why am I still suffocating
Just hold your breathe deep and I'll keep waiting
(x2)

Why am I still suffocating
Constantly devastated just to stay alive
Why am I still suffocating
Constantly devastated just to stay alive

Letöltés
A Sound the Alarm hivatalos oldala

 

Címkék: power pop 2007 poprock alternative rock sound the alarm suffocating

A bejegyzés trackback címe:

https://moarmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr921980464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása