Alternative | Drum & Bass | Dubstep | Electronic | Film- / Játékzene | House | Metal | Pop | Rap | Rock | Trance | Egyéb

Dalszöveg:

Rap,rap,rap rap pulzus kurva rap kurzus

a rapben egy kurva rap koldus egy kurva rap turnus

ez barbár, lezabál dögvész ha nem félsz

majd fogsz Michael J-vel,ez rímel a trével

Hajnalig érj el a BB kéjjel a BB vénnyel

A TBC-del sokra itt nem mész

húzz el a faszba mert megbasz 2 győri orgazda

ez gizda,mit vártál hanem diktáltál

amíg itt áltál addig diktál más

faszom dikk tán társ aki otthagy a faszba?

D meg a T beakaszt ma rakd be a kasztba

mert sok hazabaszna ha tudna letudna sok pöcs de bebukna

megütöm a csávót beborul az egész brancs

szagot fogok szimaton vagyok úgy mint Mancs

tipli, mondom a tipp mi

fuss ha a barbárhentesek szórják a szennyesed vidd ki,

mérgemet idd ki,Weedemet szivd ki, a vérem az utcára ird ki

A lényeg lentről feltör a Bloose Camp

adagol az anyabaszó köztünk nincs szent még ma

jöjjön a téma,jöjjön a tré,

ha kiforrott a költői véna

te béna lásd ahogy lángol a májk

minden utcán a tape miatt lesz meg a sztrájk

ez a vesztem,én sose vesztem

ha már beneveztem,a szót kieresztem a feszten

a tesztem nektek eresztem

ha itt belekezdtem de engem nem látsz a kereszten

ha mára befejeztem,nem feledkeztem meg arról a tényről hogy én se ma kezdtem, csak úgy érzed hogy...

 

Letöltés

Címkék: magyar 2009 halottak napja barbárfivérek holnap hajnalig

A bejegyzés trackback címe:

https://moarmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr962076154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása